0800 - 1234567

Start direct uw campagne

Volledig inzichtelijk wat je ROI is!

Zijn uw advertenties succesvol? Zijn de advertentiekosten gedekt? Met Qooqie heeft u direct inzage in uw conversie. Hoeveel telefoontjes heeft u ontvangen en hoeveel heeft u daarop verkocht? Qooqie biedt inzage, direct! Door het inzetten van Call Tracking weet je precies welke web- en telefonische conversies jij binnenkrijgt.Geef uw advertentie een eigen telefoonnummer mee en houd grip op de kosten. Maak vandaag nog uw eerste campagne en registreer uw leads.

How does the Qooqie crumble?
Zodra de telefoon gaat weet jij meteen:

  • 1. Wie er belt;
  • 2. Via welk kanaal ze het nummer hebben gevonden;
  • 3. Zoekwoorden die hebben geleid tot het bellen.

Investeer dus niet langer in campagnes die weinig conversies opleveren! Qooqie toont jou welke telefoongesprekken leiden tot sales.

Daarom Qooqie call analytics!

ROI

Elk bedrijf en iedere ondernemer wilt weten wat zijn of haar campagne oplevert. Maar heb je daar wel alle informatie voor? Meet je naast je online conversies ook de offline prestaties? Je kan jouw campagnes kan je niet optimaliseren als je een groot deel van je conversiedata mist. Met behulp van Call Tracking kan jij de volledige ROI inzichtelijk krijgen! Zo kun je het maximale uit jouw budget halen en gericht investeren in effectieve campagnes.

Google adwords integratie

Integreer nu je Google AdWords campagne met jouw eigen Qooqie account en krijg een volledig overzicht van jouw inkomende leads. Met behulp van Google AdWords integratie kan je niet alleen achterhalen via welke zoekwoorden leiden tot een waardevolle conversie, maar ook in kaart brengen via welke inkomende telefoontjes jij belangrijke sales doet!

Call recording

Qooqie neemt elk telefoongesprek voor jou op. Zo heb je een direct overzicht van inkomende telefoontjes en kan je achteraf nog eens afspelen wat er nou was besproken. Een handige tool om jouw service te verbeteren.

Lead kwalificatie

Met behulp van Call Tracking krijg je eindelijk antwoord op de vraag hoeveel de off- en online media-inzet oplevert. Door nu een Qooqie campagne aan te maken blijf je op de hoogte van het aantal sales dat je doet via een advertentie. Zo bepaal je gemakkelijk het rendement op je mediabudget.

Middelenmix volledig inzetbaar

Call Tracking brengt alle resultaten van jouw offline en online campagnes in kaart. Zowel via radio als TV, print en alle online kanalen die jij inzet om het maximale bereik te realiseren.

Inside sales info

Sync automatisch al uw adwords campagnes met Qooqie en meet het aantal leads. U kunt uw bestaande google account hiervoor gebruiken.

Aankondiging per kanaal

Voordat u de call ontvangt kunt u horen vanaf welk kanaal (Adwords, telegraaf, BNR radio, marktplaats, facebook, twitter etc) uw inkomende call afkomstig is.

Realtime reports

Het Qooqie dashboard houd je continu op de hoogte van alle bezoeken, campagnes en gesprekken. Met behulp van het dashboard kan je ook actieve gesprekken monitoren en wordt er automatisch een wachtrij gecreëerd wanneer de telefoon rood gloeit.

Hoe werkt het? (stap voor stap)

Call tracking software geeft elke campagne, off- en online, een eigen nummer waarmee jij kan achterhalen hoe de potentiële klant bij jouw bedrijf terecht is gekomen. Was het via de advertentie op Facebook? Of toch via dat artikel in de krant? Met Call Tracking kan je het optimale uit jouw conversies halen en alle data inzichtelijk maken.

Hoe begin je?

  • 1. Met een simpele druk op de knop maak je je eigen campagne aan.
  • 2. Je geeft aan via welke kanalen je de advertentie hebt verspreid. Dit kan de krant zijn, maar ook je social media kanalen zoals Linkedin of een advertentie op de televisie.
  • 3. Gebruik jouw dynamische code en elk advertentie/kanaal waar jij de code op toevoegt zal een uniek telefoonnummer krijgen. Zo zal elke potentiële klant of lead een ander nummer te zien krijgen.
  • 4. Zodra er een belletje binnenkomt, zie je via welk kanaal de lead contact heeft gezocht. Wanneer je meerdere telefoontjes binnen krijgt, worden ze automatisch in de wachtrij gezet.

Ben je het overzicht kwijtgeraakt en weet je niet meer welke klant waarvoor heeft gebeld? Geen probleem! Met het handige Qooqie dashboard zie je in één oogopslag wanneer en via welk kanaal er een telefoontje is binnengekomen en welke zoekwoorden er zijn gebruikt.


Klik hier en probeer Qooqie nu 30 dagen gratis! Ontdek alle voordelen van Call Tracking en gebruik de diverse Qooqie mogelijkheden om jouw campagnes optimaal in te zetten.

Meer informatie

... of neem contact op:

0800 8647236

Prijzen

Kleine Qooqie

Ben jij een zelfstandig ondernemer en werk je niet met Adwords campagnes, maar wil je wel inzichtelijk krijgen wat jouw merk oplevert? En via welk kanaal jij nieuwe opdrachten binnen krijgt? Dan is het kleine Qooqie pakket de beste match. Concurreer nu mee met de grote jongens en krijg inzicht in jouw volledige ROI!

€ 9,95 per maand Start gratis uw campagne
  • Realtime Dashboard
  • Online support
  • Oproepen beoordelen (standaard)
  • Maximaal 5 verkeersbronnen meten
  • Afrekenen per minuut

Grote Qooqie

Wil jij inzicht krijgen in de volledige conversiepaden van potentiële klanten? Schaf dan nu het grote Qooqie-pakket aan en profiteer van vele extra’s, waaronder call recording en 1000 sessies. Weet wat jouw advertenties offline en online opleveren.

€ 49,95 per maand Start gratis uw campagne
  • Realtime dashboard
  • Inclusief 1.000 sessies
  • Google Analytics-koppeling
  • Keyword tracking
  • Optionele sessie-stop
  • Persoonlijke support
  • Oproepen beoordelen (standaard)
  • Oproepen beoordelen (custom)
  • Call recording
  • Oproep-beoordelingen in Analytics

Cases&Blogs

Voor wie is Call Tracking onmisbaar?

We regelen tegenwoordig heel veel online. Je boekt je weekendtrip naar Antwerpen online en gemakkelijk via Hotels.nl. Of je reserveert even snel bij het restaurantje om de hoek via het formulier op de site. Je denkt waarschijnlijk dat het voor deze bedrijven helemaal niet relevant is om Call Tracking te gebruiken. Maar wat nou als je een verre reis wil boeken, dan heb je toch meer uitleg nodig over het vastzetten van je tussenstops. Of als het restaurant online al volgeboekt is? Je zal in deze gevallen toch even bellen of er nog een tafeltje vrij is, en of de lieve dame van de klantenservice met jou de stappen van je reis kan doornemen.

Voor grote en kleine bedrijven kan Call Tracking enorm veel nieuwe data beschikbaar stellen. Het laat je weten of jouw flyer de klanten wel oproept om te bellen voor die lekkere 2+1 gratis pizza-actie. Misschien is de flyer wel doorslaggevend, maar het kan net zo goed de Facebookadvertentie zijn die ze overhaalt.

Een groot deel van de consumenten geeft aan dat zij het prettig vinden om te bellen. Je ziet daarom steeds vaker ‘click-to-call’-buttons onder advertenties en websites staan. Zonder Call Tracking zou je geen inzicht hebben in alle conversies die deze buttons opleveren.